Tuesday, December 9, 2008

Anul 2008

Bun? Prost?... :-)
Nu vreau sa treaca, nu vreau sa se sfarseasca, asta e sigur!!

Nu imi plac luminile de Craciun de pe fiecare stalp si din fiecare vitrina. Si da, vitrinele Printemps si Lafayette de pe Haussmann sunt mirifice (ei, si?!?). Nu imi place sa ma uit pe calendar si sa vad cum se scurge luna decembrie. Nu imi plac targurile de Craciun. Si da, alea pe care le-am vazut de la La Défense si de pe Champs Elysées sunt adorabile (ei, si?!?). Nu imi place ca e frig si mai ales nu imi place cand ninge (destul de rar, de altfel - dar azi a nins cu fulgi mari :-)). Nu imi place sa fac cumparaturi de Craciun si sa imi planific Revelionul. Nu imi place nimic care imi aminteste ca anul asta se termina...

As fi putut face atatea in ultimele 365 de zile, dar nu am facut... Iar acum e decembrie si e tarziu... atat de tarziu...
Faptul ca am schimbat orasul si tara in care locuiesc, ca mi-am inceput teza, ca mi-am facut prieteni noi, ca am avut vacante frumoase, ca sunt bine-sanatoasa, ca am fost la balet, la salsa, la germana, la inot, ca am predat cursuri si am fost la cursuri, ca am fost la teatru, la concerte, la muzee, ca am citit, am cantat si am desenat... paradoxal, dar toate astea nu inseamna nimic! Absolut nimic!!

A trecut cumva degeaba... fara rost, timp pierdut, aruncat la gunoi ca si cum as avea prea multi ani in viata mea! Si nu vreau sa se termine! Nu vreau...
Si imi e atat de frica de 2009!...

No comments:

Post a Comment