Wednesday, April 29, 2009

Little things that make me happy

Ieri am facut un brainstorming despre lucruri care ma fac fericita. E vorba de lucruri mici, mici, marunte, simple, activitati cotidiene... "things that make my day".
Ma gandesc ca e important sa fii constient de ce iti place, ce iti aduce fericirea :-)

Am impartit lista in 2 categorii :
1 - avant - lucruri de care am chef sau pofta, lucruri la care doar gandindu-ma ma fac sa zambesc, lucruri care imi fac placere de dinainte sa ma apuc de ele
2 - après - lucruri de care nu am niciodata chef sa ma apuc, dar care ma fac sa ma simt fericita dupa ce le-am facut

Avant :
- mancat
- gandul la vacanta
- gandul sa ajung mai repede acasa unde sa ma culcusesc, eventual in fata unui film

Après :
- activitati fizice, sport : balet, tenis, inot, ski
- curat in casa
- iesit din casa
- cursul de germana
- cantat la pian
- o pisica torcand langa mine

Avant & après (lucruri care se pot gasi in ambele categorii, depinde de moment) :
- beauty activities : spalat pe cap, cremuit, epilat, aranjat, dichisit
- o cafea, o masa in oras, o petrecere - intalnit cu prietenii
- plimbat prin oras

No comments:

Post a Comment