Monday, May 11, 2009

Singuratate

Social vs. anti-social...
Unii oameni sunt tot timpul inconjurati de oameni vs. altii sunt tot timpul singuri...
Unii oameni sunt facuti sa se inteleaga cu ceilalti vs. altii nu reusesc niciodata...

Eu unde sunt? Eu cine sunt?

Cu totii ne gandim cel putin o data in viata ca "poate am fost facut sa fiu singur". Si asta de cele mai mult ori dupa ce am ajuns sa facem din neintelegerile permanente cu partenerul un mod de viata, dupa ce am ajuns sa schimbam partenerul o data, de doua ori, de multe ori... de fiecare data ajungand in aceeasi situatie.
Si ce spune asta despre noi? Ca suntem niste singuratici prin definitie? Ca suntem niste anti-sociali? Ca nu ne putem intelege pe termen-lung cu nimeni? Si totusi... de ce altii pot si noi nu putem? Ce e in neregula cu noi? Ce nu se leaga? Ce inseamna asta?...

Se zice ca dragostea rezolva astfel de "probleme". Si cica dragostea adevarata nu are nevoie de eforturi calculate. Sau de compromisuri fortate. Caci ele vor veni de la sine.
Cica... cica... cica...

No comments:

Post a Comment