Friday, December 11, 2009

Familie

Ce inseamna familie? Ce inseamna sa fii atasat de familie?
Mi s-a spus ca nu as fi. But then again, cea care mi-a zis este musulmana. Familia la ei e diferita de familia la noi - auzit-ai, cica.

Eu sunt cea care acum cativa ani facea declaratii de genul "tu esti familia mea" cuiva care nu are acelasi sange ca mine. Si cea care punea importanta pe "cunoasterea familiei celuilalt". Si cea care proiecta viitorul in termeni de "familia mea".

Si tot eu sunt cea care acum vorbeste cu familia o data pe luna. E mult prea rar, de acord, dar ce mi se pare surprinzator este ca prietenii mei care imi povestesc ca nu isi suporta parintii vorbesc mai des cu ei.
Si cea care nu isi vede viitorul in nici un fel. Pentru ca stiu deja cumva ca va implica din oficiu o familie, asa ca ce sens are sa ne mai gandim la alte detalii. De ce sa ne grabim, caci oricum o sa ajungem acolo.
Si cea care e reticenta de a intalni familia celuilalt. Ca la o adica, daca chiar trebuie, familiile pot fi cunoscute si la nunta. Sau chiar dupa, nu?

Dar ce stiu sigur, e ca e acolo pentru mine, no matter what. Si asta imi e suficient. And this keeps me going! Si asta e asa de bine! :-)

No comments:

Post a Comment