Sunday, November 7, 2010

Tipete

Asa imi e dor uneori sa aud pe cineva tipand la mine...

--
Cand eram mica mi s-a spus o poveste. Nu stiu sigur daca e o poveste, un fragment de carte sau de film... Si nici nu mai stiu cine mi-a spus-o... ori mama, ori bunica...

Era odata o fetita. O fetita mica, cam de 7-8 ani care traia cu tatal ei intr-o casa cu terasa pe malul marii. Mama ei murise cand ea era mica, sau la nastere...
Si intr-o zi, tatal ei s-a recasatorit. Asa ca fetita avea o mamica noua. Si intr-o zi, fetita a facut o boacana sau ceva rau sau ceva de genul... si mamica ei cea noua a certat-o si a tipat la ea. Fetita a inceput sa planga si a fugit pe malul marii. Tatal s-a dus dupa ea si a gasit-o inca plangand. A intrebat-o de ce plange... Iar fetita a zis:
- Pentru ca sunt fericita! Pentru ca in sfarsit am si eu pe cineva care sa tipe la mine!...

No comments:

Post a Comment